Resno – Penawar Resdung

5/5

RM80.00

RESNO ialah sejenis kapsul yg dihasilkan dari 5 gabungan herba yang sangat bagus dalam membantu merawat dan membaikpulih sinus dan radang sinus

  • Sesuai untuk yang berumur dari 6 tahun ke atas.
  • Ada kelulusan KKM
  • Tidak perlu bergantung pada ubat resno ni sampai bertahun2.
SKU: Sayanak_57854 Categories: ,
View cart
produk original

Description

Hidung Tersumbat Kini Pulih, Bila Resdung Dah Tiada

“Anak akak baru umur 18 tahun tapi masalah resdungnya sangat teruk. Selalu bangun pagi dengar bunyi bersin dari bilik dia

Sampai satu hari anak akak mengadu dekat akak, mak adik tak tahan dah tiap hari bangun pagi lepas bersin terus sakit berdenyut bhgian kepala

Bukan tu je, seafood pun tak boleh nak makan, Bila makan je jadi gatal seluruh muka n hidung terus berair. Akak dah habis ikhtiar cari ubat resdung ni sampai satu hari kawan akak suggest untuk cuba RESNO

Betapa berkesannya dengan ubat ni, lepas makan tak sampai sebotol dah tak dengar anak akak bersin2 lepas bangun tido dan dia pun seronok sebab sekarang dah kering hidung dia sebab tak berair lagi dan juga seronok dia nak bernafas pun takde sangkut sangkut dah”

-Testimoni daripada Kak Rokiah, Sungai Petani

Gabungan herba2 semulajadi dalam RESNO membantu utk:

– Hilangkan bersin resdung
– Merawat sinus dari lendir dan bengkak
– Membunuh kuman resdung punca resdung terus kedalam rongga badan
– Merawat hidung tersumbat akibat daripada lendir yg menghalang saluran pernafasan

RESNO mendapat kelulusan dri Biro Farmasi Kebangsaan dan juga Kementerian Kesihatan Malaysia. Dijamin suci, bersih & yang paling penting HALAL.

Gejala Resdung

Tahukah anda terdapat 4 jenis tahap peringkat resdung iaitu tahap awal, tahap amaran, tahap serius dan tahap kritikal. Agaknya dimanakan tahap penyakit resdung anda ?

Ya, sudahkah anda mengetahuinya , jika belum mari saya terangkan

Tahap Awal

  • Kerap Bersin di awal pagi,
  • Gatal-gatal di bahagian muka
  • Allergic seafood
  • Hidung berair

Tahap Amaran

  • Jerawat pada muka
  • Hingus berlendir
  • Nafas berbau
  • Berkelumumur

Tahap Serius

  • Asyik berbau benda busuk
  • Deria bau berkurangan
  • Deria rasa berkurangan
  • Gatal-gatal seluruh badan
  • Jerawat belakang badan

Tahap Kritikal

  • Susah nak bernafas
  • Suara semakin perlahan
  • Migrain
  • Meningitis
  • Kanser

Nampak seram kan, Jangan risau kami ada menyelesainya daripada tahap awal hinggakan ke tahap kritikal.

5 SEBAB KENAPA KORANG WAJIB GUNA RESNO NI :

  • 99% testimoni berjaya
  • Kesan sangat pantas 5 MINIT
  • Sesuai digunakan seawal 2 tahun hingga dewasa
  • PRODUK PERTAMA di Malaysia yang ada bahan semulajadi sebenar
  • 100% bahan semulajadi
  • Lulus KKM

Ubat resdung paling berkesan

Kelebihan membeli produk kami:

  • Merawat serta mengeluarkan cecair sinus dalam rongga sinus
  • Meningkatkan antibody untuk elakkan jangkitan kuman
  • Membantu melancarkan proses penafasa
  • Proses mematikan kuman untuk elakan kuman dari merebak kepada anggota lain.

Reviews

There are no reviews yet.


Be the first to review “Resno – Penawar Resdung”