Ragazzo Pheromone Perfumes

5/5

RM150.00

  • Ragazzo Pheromone wangian manis dan segar.
  • 5ml – 2 titis sekali guna.
  • Mengandungi pheromones.
  • Bauan yang unik.
  • Khas untuk lelaki.
  • Memikat , menggoda dan mempersona.
  • Wangian lelaki maskulin.
SKU: raga1001 Categories: , , Tags: , , ,
View cart
produk original

Description

Ragazzo Pheromone

” 2 titis sahaja isteri kat rumah asyik gelisah “

” Wangi lain macam. Macam ada something “

” Sebab perfume ni member fitnah aku pakai minyak pengasih sebab semua perempuan rapat dengan aku. HAHAHA”

Pheromone

Mesti ramai yang dah tahu apa itu pheromone kan? Pheromone bukan lah sesuatu yang asing lagi untuk lelaki di Malaysia. Berkenaan minyak wangi yang dicampurkan dengan pheromone itu boleh memikat dan menggoda wanita pun ramai dah tahu juga.

Susah nak cari pheromone terbaik di Malaysia

Selain Phero-XPheromances yang sudah terbukti berkesan di Malaysia, ada pelbagai lagi jenis pheromone yang di jual di dalam pasaran Malaysia yang diragui kerberkesanannya.

Ramai penggemar pheromone di Malaysia menghadapi kesuakaran untuk memilih pheromone yang terbaik dan sesuai untuk mereka. Ini kerana pheromone yang dihasilkan di makmal mempunyai unsur DNA yang berbeza-beza. Ini bermakna setiap pheromone yang dihasilkan menghasil kesan yang berbeza.

Tambahan pula, pheromone yang terbaik mestilah dihasilkan dengan campuran wangian yang seimbang dan bukanlah sesuatu yang mudah untuk mencampurkan pheromone sintetik dengan wangian.

Ini kerana walaupun unsur pheromone itu tidak mempunyai bau, akan tetapi ia akan mempengaruhi sesuatu wangian dengan menukarkan unsur kimia asal wangian itu.

Ragazzo Pheromone menggunakan teknik hybrid dalam menghasilkan wangian.

Pheromone yang diimport dari luar negara di dicampurkan oleh pakar wangian yang terkenal di Malaysia. Wangian pheromone ini dihasilkan secara profesional di makmal wangian dan mendapat kelulusan HALAL dari JAKIM dan SIRIM.Ini bermakna Ragazzo Pheromone ini bukan sahaja terbukti berkesan dan selamat. Malah ia HALAL untuk digunakan tanpa ragu-ragu.

16 reviews for Ragazzo Pheromone Perfumes

  1. 5 out of 5

    NORMAIZATUL AKMA (verified owner)

    Produk Original. Servis Terbaik.

    1 product
  2. 5 out of 5

    MOHD HASNAN (verified owner)

    Produk Original. Servis Terbaik.

    1 product
  3. 5 out of 5

    NORMAIZATUL AKMA (verified owner)

    Good service.

    1 product
  4. 5 out of 5

    NORMAIZATUL AKMA (verified owner)

    Good service.

    1 product
  5. 5 out of 5

    MUHAMMAD YASSIN (verified owner)

    Good service.

    1 product
  6. 5 out of 5

    Nolan (verified owner)

    Very well worth the money.

    1 product
  7. 5 out of 5

    TAN CHEW HOE (verified owner)

    Good quality.

    1 product
  8. 5 out of 5

    AZMI AZNAN HAMID (verified owner)

    Berbaloi. Barang ori. Harga terendah dalam pasaran.

    1 product
  9. 5 out of 5

    NOR HAZILA (verified owner)

    Very fast delivery.

    1 product
  10. 5 out of 5

    AMIRUZI B ADNAN (verified owner)

    Produk berkualiti, original. Barang bungkus dengan baik. Recommended.

    1 product
  11. 5 out of 5

    AHMAD ZAKI (verified owner)

    Produk Original. Servis Terbaik.

    1 product
  12. 5 out of 5

    AMIRUZI B ADNAN (verified owner)

    Berbaloi. Barang ori. Harga terendah dalam pasaran.

    1 product
  13. 5 out of 5

    WADI AZAHAR (verified owner)

    Saya sangat recommend anda cuba produk ini. Memang terbaik!

    1 product
  14. 5 out of 5

    ABD RAHIM (verified owner)

    Produk berkualiti, original. Barang bungkus dengan baik. Recommended.

    1 product
  15. 5 out of 5

    LAU YEE CHYEN (verified owner)

    Produk Original. Servis Terbaik.

    1 product
  16. 5 out of 5

    FAIZAL (verified owner)

    Good service.

    1 product

Add a review